Home » , , , , » Grusomme Mig (2010) Online Streaming

Grusomme Mig (2010) Online Streaming

Fuld streaming Grusomme Mig i bedste video format. Se fuld film Grusomme Mig i top videoformat. Se streaming Grusomme Mig i HD-video. Fuld film streaming Grusomme Mig i top kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i HD-kvalitet.


Nu kan du se en omfattende beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Dana Gaier (Edith (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice))

1323594

Grusomme Mig er bedst film manufacured af Illumination Entertainment, Universal Pictures, arbejder med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og bedste bedste skuespillere.

Alle naturlige placering første undersøge denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg typen af idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Der er at indebære at virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for dem, der at gøre din genre Animation, Familie, . Du kan muligvis ser det for ingenting bare klikke indsende og tilmeld, er det muligt at ser ubegrænset nyeste filmtitler gratis.

... Spille film Grusomme Mig i bedste kvalitet 1080p ....




Producer : Christopher Meledandri, Screenplay : Cinco Paul, Producer : Janet Healy, Art Direction : Eric Guillon, Production Design : Yarrow Cheney, Screenplay : Ken Daurio, Original Music Composer : Heitor Pereira, Editor : Gregory Perler, Story : Sergio Pablos, Producer : John Cohen, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Original Music Composer : Pharrell Williams, Executive Producer : Nina Rappaport, Executive Producer : Sergio Pablos, Director : Chris Renaud, Director : Pierre Coffin
Ja, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og har den forbindelse til dette film Grusomme Mig i video i høj kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

No comments:

Post a Comment

 
Support : Copyright © 2011. animation saja - All Rights Reserved